21 Nisan 2009

buralardayım...



uzun süredir yazmadım dimi haklısınız aslında buralardayım,her gün sayfama girmeme rağmen gelmedi işte ilham perileri napabilirim :)şimdi de gelmişlikleri yok ama biraz yazayım buralarda olduğumu bilin istedim.sınava az kala ders çalışmaya çalışıyorum.evet özellikle bu cümleyi kurdum çünkü zaman zaman sadece çalışmaya çalışıyorum.ders çalışmak ciddi dikkat ve özen gerektiren bir süreç.bir de benim gibi "yok bulunduğum oda çok sıcak olmasın,çok soğuk olmasın,yok dağınık olmasın..."demeye başlayınca biraz daha zor olabiliyor.okuduğunu anlama yeteneğinme oldum olası güvenmişimdir yani genelde okuduğum cümleyi ne kadar bilimsel olursa olsun 2.kez okumama gerek kalmadan beynime kaydederim çok şükür.böyle olmasına rağmen verimli olamıyorum işte kafamı toparlayamıyorum zaman zaman.nolur duanızı eksik etmeyin bu aralar.kişi adına yapılan dualar ne kadar önemli çok iyi biliyorum,o yüzden bu yazdıklarımı okuyanlar lütfen işlerin yoluna girmesi için dualarını göndersinler.kendi adınıza da dualarınızı ihmal etmeyin.okuduğum kitaptan hareketle daha önce bir yazı yazmıştım.istemenin önemine değinmiştim.işlerin kötü gittiği durumlarda durup beklemek gerekiyor evet dünyayla,kaderle savaşmadan direnmeden.ama bu arada hiçbir şey yapmadan oturmak da yanlış.içinde bulunulan durumun rahatsızlığı itiraf edilmeli ve istenmeli.ben okuduğum kitaptan bunu öğrendim.şimdiye kadar işlerin yolunda gitmediği zamanlarda durup beklerdim,sıkıntıyı veren biliyordur zaten diye.hayır işte,meğer öyle değilmiş.büyük bir içtenlikle yönelmek,anlatmak gerekmiş.neyse şimdilik ben kaçar :)bu kadar okuduğunuz için hadi size bir de kıyak yüz maskesi formülü vereyim içimden geldi :)) şaka,şaka..bir ara yazacaktım ama hadi "o ara" bu ara olsun.benim yüzüme inanılmaz iyi geldi.umarım size de iyi gelir.öptüm şekerpareler sizi..:
  • 1 kivi(araştırmalarıma göre kivi içinde bulundurduğu doğal asitler sayesinde cilt uzmanlarınca önemi kanıtlanan bir meyve,adamlar boş konuşmuyorlar bebeeeem :)
  • 1 yumurtanın sarısı
  • 1 tatlı kaşığı zeytinyağı(mümkünse başka sıvıyağ çeşidi değil;çünkü cilde en yararlısı has zeytinyağı)
  • yüzden akmaması için biraz un(bu da mümkünse yulaf unu,yulaf unu cilde inanılmaz iyi geliyor,proselen cildin formülü gibi :) (gerçi yine de katı olmayacak o yüzden çenenizin altında bir havlu peçete bulundurun)

maske ciltte 20 dakika kalacak.sonra ılık suyla ciltten temizlenecek,tamemen temizlendikten sonra soğuk suyla cilte cilt yıkanıp,kurulanıp son olarak da nemlendirici sürülecek.havlunuzla yüzünüzü silerken aşağı doğru değil yukarı doğru suyu emdirin,nemlendiriciyi yukarı doğru hareketlerle cilde yedirin.zaten zamanla yer çekimine karşı koyulmadığı için en azından hızlandırmayalım.(aşk-ı memnu nun firdevsi nebahat çehre cildini yıkadıktan sonra havlu bile sürmezmiş,öyle ıslak gezermiş,bu da dipnot :)

4 yorum:

"PRETTYCOOL" dedi ki...

kivili maske,denenecek!teşekkürler canım..

tarçın dedi ki...

dene ve mutlaka sonucu yaz canım...

tarçın dedi ki...

bu arada kiviler çatal yardımıyla ezilecek.düzgün tarif verememişim.bir de yapılan tariften 3-4 yüzlük maske çıkıyor haberiniz olsun...

Adsız dedi ki...

Bende deniycem anlaştık :) ama bu konuda iyi değilim benden söylemesi