4 Kasım 2009

kendime yeni bir beden lazım :)


evet yanlış okumadınız.amacım tabi ki estetik operasyona vardırmak değil işi.sadece zayıflamak istiyorum.yaklaşık olarak 10 kilo fazlam var.10 kilo ya elime alsam taşımak da zorlanırım ama hiç utanmadan sıkılmadan almışım o kiloları :( ye,otur,ye,otur+stres eee nolcak 10 kilo kaldı geriye.çok vahim durum çok.vermek lazım.kendi çapımda bir şeyler yapmaya başladım.deli gibi yediğim çikolataları kestim.zaten ekmek yemem o yüzden onda bir problem yok.su içmiyorum daha çok su içmem lazım.diyet programları 12-14 bardak su içmeyi öneriyor benim gibi 2 bardak bile içemeyen bir insanın yaşam stilini değiştirmesi lazım.sabahları limonlu sıcak su muhabbeti fasa fiso diye okudum.bir etkisi yokmuş diyorlar.siz ne dersiniz??çorba içmeyi çok seviyorum o yüzden büssürü çorba aldık az önce.aslında hazır çorba da çok parlak fikir değil ama sürekli yapmaktansa. :) hamur işlerine bu ara çok düşmüştüm onları da kesmeliyim sonuç olarak :AÇIM!!! :) fikirlerinizi acilen bekliyorum,uyguladığınız,kilo vermeyi başardığınız detayları acilen istiyorum.göndermeyen 100 kilo olsun inşallah :) öperim,zayıf,55 kilolu günlere :))

3 yorum:

icimdeki yolculuk dedi ki...

aynı şekilde bende hiç su tüketemiyorum.başlıyorum rejime 3-5gün sonra hoppp bozuluyo. kolaylıklar diliyorum..ah bide ben iştirak edebilsem

Sibelbek dedi ki...

benim de 10 kilo fazlam var, kelin ilacı olsa kendine sürermiş misali, sana nasıl nasihat vereyim :P

aniden yemeyi kesme bence, aynen dediğin gibi aç hissedersin ve diyet güme gider. azar azar azalt, yani hergün 1 çikolata mı yiyorsun, önce günaşırıya düşür, sonra 3 günde 1'e gibi. aynı şey hamur işleri için geçerli. su içinde aynısını yap, birden o kadar su içmek insanı yoruyor, gerçekten. en önemlisi akşamları ne yediğin. mümkün olduğunca hafif yemekleri tercih etmelisin, zamanla da 6'dan sonra birşey yememeye başlamalısın. meyve ve çiğ sebze dışında tabii :)

bilmem yardımcı oldum mu? :D

tarçın dedi ki...

sevgili tibetin annesi;
inan yardımcı oldun,her şeyi kesince zaten birden bunalımın eşiğine gelebiliyorsun.diyet işi sabır işi bakalım.çok teşekkürler
sevgili içimdeki yolculuk,su içmek lazım ya :(her şeye iyi geliyor.bir de içmeye alıştırdın mı kendini gerçekten susuyorsun.1 hafta denemeliyiz bence ;)