19 Ekim 2009

çok fenayım...


çok şükür,çok şükür derken al işte ben de yakasına düştüm gribin.soğuk kentlerde durum biraz daha temkinli olmayı öğretebilir insana.zaten hep serindir hava.kıyafetlerde değişikliğe lüzum da yoktur,düzgünce giyinirsin işte.ama antalyamızın böyle fenalıkları da yok değil.hava günlük güneşlik.hatta dün denize gitsek mi diye bile düşündük.ama birden güneşin önüne gelen bir bulut şehri serinliğe gömüveriyor.ben de yine ve yeniden güneşine aldanıp dışarılarda gezerkene grip kolumdan yakaladı.normal şartlarda mis gibi ilaçlarımı alırsın,kafayı vurup yatarsın.ama özel bir durum mevzu bahis olduğundan ilaç alımı da yasak.mahvoldum bütün gece,hala düzgün nefes aldığım söylenemez.eski bir astım hastası olarak her grip oluşumda kendisi de buyurup geldiğinden nefes darlığından muzdaribim.umarım en kısa zamanda düzelirim...

4 yorum:

Unknown dedi ki...

çok geçmiş olsun acil şifalar...

zeynepin sesi dedi ki...

geçmiş olsun..bol bol ıhlamur iç de ii ol inşallah..

tarçın dedi ki...

çok teşekkürler...ıhlamur,yeşil çay,limonlu su ne bulduysam içiyorum artık...ama grip olduktan sonra pek de bir faydası yok sanırım :)

lezzettabağı dedi ki...

Canım acil şifalar diliyorum sana!
Gemiş olsun!