23 Mayıs 2009

yeşiiil,yeşiiil...

burdayım yahu aşkolsunuzzzz gittim mi zannettiniz??aslında her gün geliyorum sayfama.ama inanın bugünlerde yazasım gelmiyor.sınava az kala aklımdaki tek şey dersler sanırım.insanların ağzından çıkan her cümleyi bir dersle bağdaştırıyor ve hemen konuyu tekrar ediyorum.iyiyim ama huzurluyum çok şükür.derslerime bir o bölgede bir bu bölgede çalışıyorum.en çok da coğrafya dersi açısından iyi oluyor farklı bölgeden biriyle evli olmak :))hem akdenizi hem de karadenizi biliyorum artık.buraları sorarsanız her yer yeşile boyanmış sanki.bu fotoyu da kanıt olsun diye koydum.sonra arkamdan "vay efendim karadeniz de yeşil mi olurmuş!" demeyin diye :)))her bir taşın altından bile yeşil fışkırmış gibi.insana huzur veriyor yeşillikler.buralardayım yani takipteyim sizleri de her gün okumaya çalışıyorum.hepinizi içtenlikle öper,esenlikler dilerim şekerler..:)(not:foto sevgili eşime ait,sölemezsem telif isticekmiş.üstümde kalmasın hakkı :)

1 yorum:

lezzettabağı dedi ki...

Ben de bir türlü fırsat bulamadım Karadeniz Bölgesi'ne gidip gezmeye.İlk fırsatta gidip görmek istiyorum çünkü gördüğüm kadarıyla tam beni istediğim gibi yemyeşiiilllll!