7 Nisan 2009

yardım istiyoruuum :(

hay yarabbim,dedim bir değişiklik olsun.bahar geldi dünyamıza,bloğuma da gelsin demiştim.hay demez olaydım.aslında çabam güzel adımlarla başladı.etrafı pembişler,fıstıki yeşiller,aşk lilalarına bezedim.yani bloğun renklerini oynadım.buraya kadar her şey normal dimi?ama gel gelelim bir de bloğumda kelebekler uçuşsa nasıl olur dememe kalmadan ilk denememde kelebekler geldi yapıştı bloğuma bir virüs misali.sizler bu yazıyı okurken üstünüze üstüne uçuşan kelebekler biliyorum ki rahatsızlık verici.çok üzgünüm ama inanın onları kaldıramıyorum.yani başlığa koyduğum bu kelebek resmini değiştiremiyorum.bir deneyeyim nasıl durur dememe kalmadan aman yarebbim yapıştı kaldı.bu konuda çeşitli çabalarım da sonuşsuz kaldı.sevgili eşimden yardım istedim, yok o da olmadı.yaw ben napıcam şimdi?tabiki çok büyük bir sorun değil,ama işte gözüne gözüne uçuyor kelebekler.bir de başlığımı kocaman yaptı ki sayfa açılımında sadece başlık görünüyor ekranda.tek umudum bu yazımı okuyup bana yol gösterecek blog sahipleri.sesleniyoruuuum lütfen sesimi duyun.şimdiden teşekkürler...

2 yorum:

malla dedi ki...

Bir keresinde bende pırıltılı bir başlık koydum. Yapıştı kaldı. Parıltılara dikkat. Çok uğraştım sonunda oldu.nasıl yaptım bilmiyorum ama biraz uğraş .Kelebekler güzel ama kafaya taktıysan kaçarı yok.

tarçın dedi ki...

evet parıltı yapışıyor.ben de anladım :( büssürü pırıltılı kelebekim vardı.tek tek denemekti hayalim.bir anda uçtu gitti hayallerim kelebekler gibi :( neyse bu işi çözücem mutlaka.blog arkadaşlarımdan yardım talep ettim.mutlaka hallolucak başka yolu yok.bu arada hoşgeldin cnm:)